FAQ przygotowany na podstawie waszych pytań

Najczęściej zadawane pytania odnośnie bezpieczeństwa

Gdzie znajdę wyprzedaże na sklepie?

Wyprzedaże można znaleźć pod adresem www https://eroprezent.pl/tag-produktu/wyprzedaz

Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

– tak, zamówienie domyślnie składamy bez rejestracji, aby utworzyć konto trzeba zaznaczyć opcję:sklep erotyczny eroprezent.pl założenie konta

Czy podczas składania zamówienia muszę podać rzeczywiste dane?

– tak, jeżeli chcesz aby przesyłka dotarła w właściwe miejsce 🙂

Czy moje dane są bezpieczne?

– tak, strona jest szyfrowana więc dane wprowadzane na stronie również zostaną zakodowane i odczytanie ich przez niepowołane osoby jest praktycznie niemożliwe. Baza danych klientów zarządzana jest zgodnie z wytycznymi RODO a dane nigdy nie zostaną udostępnione nikomu (za wyjątkiem osób i firm niezbędnych dla realizacji zamówienia np. firmy kurierskie)

Pytania związane z procesem składania i realizacji zamówienia

Czy będę mógł złożyć zamówienie kolejny raz na te same dane bez logowania?

– tak, jednak znacznie łatwiej jest założyć konto i mieć uzupełnione dane z automatu.

Czy mogę złożyć zamówienie w eroprezent.pl telefonicznie?

– tak, nasz numer telefonu 788 111 809

Czy mogę złożyć zamówienie w eroprezent.pl przez maila?

– tak, nas adres email sklep@eroprezent.pl

Czy moje zamówienie zostanie zapakowane dyskretnie?

– tak, paczka będzie zapakowana w taki sposób, że jej zawartość będzie tajemnicą. Na zewnątrz nie ma żadnych informacji sugerujących co może być zawartością opakowania.

Czy dostanę jakieś powiadomienie do zamówienia?

– tak, informacje odnośnie zamówienia przekazywane są drogą mailową za każdym razem gdy zmieniamy status zamówienia (przygotowywane, wysłane itp.)

Pytania związane z wysyłką i dostawą

Jaki będzie koszt dostawy?

– Ty wybierasz formę wysyłki podczas składania zamówienia, zależnie od wybranej opcji dostawy, koszt dostawy widoczny jest na koszyku zamówienia oraz na podsumowaniu zamówienia.

F.A.Q. 1

Kiedy zamówienie zostanie wysłane?

– każdy produkt ma przypisany swój czas realizacji, ogromną większość zamówień wysyłamy w tym samym dniu lub w ciągu 24 godzin

Kiedy zamówienie zostanie dostarczone?

– Większość zamówień dociera do odbiorcy zazwyczaj w ciągu 1 dnia roboczego, najczęściej jest to czas 1-2 dni robocze.

Czy mogę zamówić do paczkomatu?

– tak, strona poprosi Cię o uzupełnienie numeru paczkomatu, pamiętaj, że na telefon przychodzi powiadomienie z kodem do odebrania paczki. Upewnij się, że podany nr telefonu jest poprawny i jesteś w stanie odebrać sms-a 

Czy dostanę informację o wysłaniu paczki?

– tak, zależnie od wybranej formy dostawy otrzymasz maila lub maila i sms-a.

Czy otrzymam link do śledzenia przesyłki?

– tak, w mailu potwierdzającym wysłanie paczki jest informacja jakim kurierem została nadana paczka oraz link do śledzenia przesyłki, wraz z numerem przesyłki.

Pytania związana z płatnością

Co to są płatności online?

– są to tak zwane szybkie płatności internetowe, pieniądze z Twojego banku są przekazywane do operatora płatności a od niego spływa do nas natychmiast informacja o tym, że zapłaciłeś za zamówienie.

Czy mogę zapłacić BLIK-iem?

– tak, jest to jedna z najwygodniejszych i najbardziej dyskretnych form płatności. O płatności BLIK wiemy zaraz po tym jak wpiszesz poprawny kod BLIK 😉

Czy mogę zapłacić przelewem w moim banku, na poczcie?

– tak, można zapłacić tak zwanym przelewem tradycyjnym jednak o tym, że zapłaciłeś za zamówienie dowiemy się dopiero po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie, zatem moment wysyłki zamówienia może się opóźnić

Ile może trwać zaksięgowanie pieniędzy na koncie?

– zależnie od wybranej formy płatności zaksięgowanie trwa od kilku sekund do kilku dni. Wybierając szybkie płatności online lub BLIK wiemy o Twojej wpłacie zaraz po złożeniu zamówienia, przelew tradycyjny może iść nawet kilka dni, jeżeli trafimy na weekend lub święta.

Pytania związane z produktami

Czy produkty są zapakowane w oryginalne opakowanie?

– tak, sprzedajemy tylko produkty nowe w oryginalnym opakowaniu producenta.

Czy sprzedajecie produkty używane?

– nigdy, sprzedajemy tylko nowe produkty.

Produkt został uszkodzony w transporcie, co zrobić?

– wysyłamy tylko nowe produkty, jeżeli produkt dotarł uszkodzony to uszkodzenie nastąpiło w transporcie, jeżeli paczka ma jakieś znamiona uszkodzenia, spisz protokół z kurierem lub odmów odbioru przesyłki. Nie musisz zaglądać do środka, wystarczy wypisać protokół reklamacyjny na podstawie uszkodzeń opakowania. Zrób zdjęcia, zdjęcia są przydatne w postępowaniu reklamacyjnym. Skontaktuj się z nami, prześlij nam protokół i zdjęcia. Wyślemy Ci nowy produkt a my zajmiemy się reklamacją u kuriera.  Wygodnie prawda? 🙂

W mojej paczce brakuje produktów, co zrobić?

– bywa, że wysyłamy zamówienie z kilku magazynów, może być tak, że otrzymasz dwie paczki. Zamówienie powinno być kompletne, jeżeli jednak czegoś brakuje napisz do nas na sklep@eroprezent.pl lub zadzwoń 788 111 809 zajmiemy się tematem. Sprawdzimy nagranie z pakowania.

Doradźcie mi jaki produkt wybrać!

– proponuję dobry, albo nawet bardzo dobry, najlepiej taki z którego będziesz zadowolony/a 😉 nie doradzamy w sprawach indywidualnych preferencji. Może oceny produktów pomogą w podjęciu decyzji zakupowej.

Kontakt

Jak się z wami skontaktować?

– jesteśmy dostępni pod mailem sklep@eroprezent.pl, telefonem 788 111 809, na stronie kontaktowej sklepu erotycznego jeżeli wolisz napisać do nas na messengerze to znajdziesz nasz profil na facebooku a z fanpage już o krok do napisania do nas na komunikatorze.

Jak szybko do mnie odpiszecie?

– najczęściej odpisujemy niezwłocznie jednak trzeba wziąć pod uwagę, że pracujemy od 7 do 18 i wtedy odpowiadamy szybko. 

Czy doradzicie mi jaki produkt wybrać?

– wybór produktu erotycznego jest sprawą bardzo indywidualną i wolimy unikać takich porad.

Inne pytania

Czy znajdę was na ceneo?

– tak, jesteśmy na ceneo

Czy za wystawienie opinii na allegro, ceneo, skąpcu i innych otrzymam nagrodę?

– jak zawsze będziemy wdzięczni za wystawienie pozytywnej opinii. Do kolejnego zamówienie otrzymasz fajne próbki ale poinformuj nas, że zostawiłeś opinię.