FAQ PRZYGOTOWANY NA PODSTAWIE WASZYCH PYTAŃ
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA ODNOŚNIE BEZPIECZEŃSTWA
Gdzie znajdę wyprzedaże na sklepie?
Wyprzedaże można znaleźć pod adresem www https://eroprezent.pl/tag-produktu/wyprzedaz
Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?
– tak, zamówienie domyślnie składamy bez rejestracji, aby utworzyć konto trzeba zaznaczyć opcję:
Czy podczas składania zamówienia muszę podać rzeczywiste dane?
– tak, jeżeli chcesz aby przesyłka dotarła w właściwe miejsce 🙂
Czy moje dane są bezpieczne?
– tak, strona jest szyfrowana więc dane wprowadzane na stronie również zostaną zakodowane i odczytanie ich przez niepowołane osoby jest praktycznie niemożliwe. Baza danych klientów zarządzana jest zgodnie z wytycznymi RODO a dane nigdy nie zostaną udostępnione nikomu (za wyjątkiem osób i firm niezbędnych dla realizacji zamówienia np. firmy kurierskie)
PYTANIA ZWIĄZANE Z PROCESEM SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Czy będę mógł złożyć zamówienie kolejny raz na te same dane bez logowania?
– tak, jednak znacznie łatwiej jest założyć konto i mieć uzupełnione dane z automatu.
Czy mogę złożyć zamówienie w eroprezent.pl telefonicznie?
– tak, nasz numer telefonu 788 111 809
Czy mogę złożyć zamówienie w eroprezent.pl przez maila?
– tak, nas adres email sklep@eroprezent.pl
Czy moje zamówienie zostanie zapakowane dyskretnie?
– tak, paczka będzie zapakowana w taki sposób, że jej zawartość będzie tajemnicą. Na zewnątrz nie ma żadnych informacji sugerujących co może być zawartością opakowania.
Czy dostanę jakieś powiadomienie do zamówienia?
– tak, informacje odnośnie zamówienia przekazywane są drogą mailową za każdym razem gdy zmieniamy status zamówienia (przygotowywane, wysłane itp.)
PYTANIA ZWIĄZANE Z WYSYŁKĄ I DOSTAWĄ
Jaki będzie koszt dostawy?
– Ty wybierasz formę wysyłki podczas składania zamówienia, zależnie od wybranej opcji dostawy, koszt dostawy widoczny jest na koszyku zamówienia oraz na podsumowaniu zamówienia.
Kiedy zamówienie zostanie wysłane?
– Termin wysyłki przypisany jest na wszystkich produktach znajdujących się w naszym sklepie erotycznym.
Produkty oznaczone jako „Wysyłka jeszcze dziś” są wysyłane w dniu złożenia zamówienia, o ile zamówienie zostało złożone i opłacone przed godziną 13:00.
Produkty oznaczone jako „Wysyłka w najbliższym dniu roboczym” zostaną wysłane następnego dnia (pon-pt, nie dotyczy świąt i weekendów)
Produkty oznaczone jako „Produkt sprowadzana z zagranicy” to towary sprowadzane na zamówienie. Czas oczekiwania na dostawę do sklepu to zazwyczaj 7-10 dni i towar zostanie wysłany do Ciebie dopiero po tym terminie.
Kiedy zamówienie zostanie dostarczone?
– Produkty wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich DPD, DHL oraz Inpost Paczkomaty.
Firmy kurierskie DPD i DHL doręczają paczki zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia wysyłki.
Paczki nadane do paczkomatów są doręczane zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia wysyłki.
Czy mogę zamówić do paczkomatu?
– tak, strona poprosi Cię o uzupełnienie numeru paczkomatu, pamiętaj, że na telefon przychodzi powiadomienie z kodem do odebrania paczki. Upewnij się, że podany nr telefonu jest poprawny i jesteś w stanie odebrać sms-a
Czy dostanę informację o wysłaniu paczki?
– tak, zależnie od wybranej formy dostawy otrzymasz maila lub maila i sms-a.
Czy otrzymam link do śledzenia przesyłki?
– tak, w mailu potwierdzającym wysłanie paczki jest informacja jakim kurierem została nadana paczka oraz link do śledzenia przesyłki, wraz z numerem przesyłki.
PYTANIA ZWIĄZANA Z PŁATNOŚCIĄ
Co to są płatności online?
– są to tak zwane szybkie płatności internetowe, pieniądze z Twojego banku są przekazywane do operatora płatności a od niego spływa do nas natychmiast informacja o tym, że zapłaciłeś za zamówienie.
Czy mogę zapłacić BLIK-iem?
– tak, jest to jedna z najwygodniejszych i najbardziej dyskretnych form płatności. O płatności BLIK wiemy zaraz po tym jak wpiszesz poprawny kod BLIK 😉
Czy mogę zapłacić przelewem w moim banku, na poczcie?
– tak, można zapłacić tak zwanym przelewem tradycyjnym jednak o tym, że zapłaciłeś za zamówienie dowiemy się dopiero po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie, zatem moment wysyłki zamówienia może się opóźnić
Ile może trwać zaksięgowanie pieniędzy na koncie?
– zależnie od wybranej formy płatności zaksięgowanie trwa od kilku sekund do kilku dni. Wybierając szybkie płatności online lub BLIK wiemy o Twojej wpłacie zaraz po złożeniu zamówienia, przelew tradycyjny może iść nawet kilka dni, jeżeli trafimy na weekend lub święta.
PYTANIA ZWIĄZANE Z PRODUKTAMI
Czy produkty są zapakowane w oryginalne opakowanie?
– tak, sprzedajemy tylko produkty nowe w oryginalnym opakowaniu producenta.
Czy sprzedajecie produkty używane?
– nigdy, sprzedajemy tylko nowe produkty.
Produkt został uszkodzony w transporcie, co zrobić?
– wysyłamy tylko nowe produkty, jeżeli produkt dotarł uszkodzony to uszkodzenie nastąpiło w transporcie, jeżeli paczka ma jakieś znamiona uszkodzenia, spisz protokół z kurierem lub odmów odbioru przesyłki. Nie musisz zaglądać do środka, wystarczy wypisać protokół reklamacyjny na podstawie uszkodzeń opakowania. Zrób zdjęcia, zdjęcia są przydatne w postępowaniu reklamacyjnym. Skontaktuj się z nami, prześlij nam protokół i zdjęcia. Wyślemy Ci nowy produkt a my zajmiemy się reklamacją u kuriera. Wygodnie prawda? 🙂
W mojej paczce brakuje produktów, co zrobić?
– bywa, że wysyłamy zamówienie z kilku magazynów, może być tak, że otrzymasz dwie paczki. Zamówienie powinno być kompletne, jeżeli jednak czegoś brakuje napisz do nas na sklep@eroprezent.pl lub zadzwoń 788 111 809 zajmiemy się tematem. Sprawdzimy nagranie z pakowania.
Doradźcie mi jaki produkt wybrać!
– proponuję dobry, albo nawet bardzo dobry, najlepiej taki z którego będziesz zadowolony/a 😉 nie doradzamy w sprawach indywidualnych preferencji. Może oceny produktów pomogą w podjęciu decyzji zakupowej.
KONTAKT
Jak się z wami skontaktować?
– jesteśmy dostępni pod mailem sklep@eroprezent.pl, telefonem 788 111 809, na stronie kontaktowej sklepu erotycznego jeżeli wolisz napisać do nas na messengerze to znajdziesz nasz profil na facebooku a z fanpage już o krok do napisania do nas na komunikatorze.
Jak szybko do mnie odpiszecie?
– najczęściej odpisujemy niezwłocznie jednak trzeba wziąć pod uwagę, że pracujemy od 9 do 18 i wtedy odpowiadamy szybko.
Czy doradzicie mi jaki produkt wybrać?
– wybór produktu erotycznego jest sprawą bardzo indywidualną i wolimy unikać takich porad.
INNE PYTANIA
Czy znajdę was na ceneo?
– tak, jesteśmy na ceneo
Czy za wystawienie opinii na allegro, ceneo, skąpcu i innych otrzymam nagrodę?
– jak zawsze będziemy wdzięczni za wystawienie pozytywnej opinii. Do kolejnego zamówienie otrzymasz fajne próbki ale poinformuj nas, że zostawiłeś opinię.-